tirsdag 19. juli 2011

Bursdagsfeiring!

Hurra for meg som fyller mitt år!

I går var det bursdag og etter litt tenking konkluderte vi med at øl var tingen. Så etter en dag på sykehuset, litt heftig shopping på Kumasi marked (lommebøkene våre sa AU!) og et litt kaotisk møte om onsdagensfest, fikset vi oss litt mat hos de faste selgerne her ved hostellene før vi gikk til Jazz club for å ta en øl.

Vi var en stor gjeng av utvekslingstudenter, forskere og lokale og det blei en veldig trivelig kveld. Jeg fikk ølen min påspandert og bursdagssang blei sunget. Bursdagsbarnet gikk fornøyd hjem den kvelden:)

2 kommentarer:

  1. hørtes ut som en bra dag! gratulerer med dagen som var :9

    SvarSlett
  2. Sjalu på feiringen. Og gratulerer på etterskudd. Gleder meg til å gå på fjelltur med deg

    SvarSlett